Snídaně:

  • ovesná kaše (jemné ovesné vločky s klíčky povaříme cca 5 minut v rýžovém mléce, pak přidáme ovoce, případně další suoroviny)
  • šťáva z čerstvého pomeranče bez chemického ošetření
  • 3 lžičky našeho medu

Svačinka:

  • bílý jogurt s jahodami 

Oběd:

  • kroupová polévka se zeleninou (zvlášť povaříme ječné kroupy, mezitím si očistíme zeleninu - mrkev, petržel, jarní cibulka, mladý česnek, nový brambor a vše zpěníme na másle a necháme provařit, pak přidáme kroupy, čerstvou majoránku a špetku soli) 

kroupová polévka

  • hovězí maso po asijsku s mrkví a červenou řepou podávané s rýží z rýžovaru bez soli (hovězí roštěnku pokrájíme na kostečky a osmahneme na kokosovém oleji, přidáme zeleninu dle chuti jako je mrkev, jarní cibulka, čefvená řepa, mladý česnek, zázvor vše na jemné plátky a podáváme s rýží, verze pro dospěleé: přidáme nakrájenou chilly papričku, sojovou omáčku, rybí a ústřicovou omáčku)

hovězí


Svačinka:

  • red velvet cake s krémem z ricotty (aneb buchta z červené řepy, recept najdete ZDE)

red velvet cake


Večeře:

  • dojídáme polévku, kterou jsme měli na oběd
  • krajíc kváskového žitného chleba s máslem a ovčí goudou

Pitný režim po celý den:

  • čaj z maliníku s medem a voda
FB tw in p Email

Komentáře

Příspěvek zatím nikdo nekomentoval.

Přidejte komentář

Doporučit odkaz emailem